Slovenija postaja vse bolj naša dežela

Slovenci smo čustveni in imamo radi slovensko. To potrjujejo številne raziskave in tudi naš življenjski slog, ki v kulturi, kulinariki, glasbi, turizmu in drugje čvrsto neguje slovensko tradicijo. Zelo veliko o tem pove tudi reklamni spot, ki vzbuja topla čustva in se ga vsi radi spominjamo …

videospot Gostje prihajajo
Videospot “Gostje prihajajo” iz leta 1986 je bil leta 2011 zaradi popularnosti posodobljen. Besedilo pesmi v spotu je napisal Dušan Velkavrh, avtor skladbe je Jani Golob.

Močno oglasno sporočilo “Slovenija, moja dežela” je v osemdesetih pomagalo graditi identiteto Slovenije kot turistične destinacije pa tudi sicer. V ospredje je namreč postavilo močan pomen slovenske tradicije in atribute Slovenije: lepote dežele, raznolikost pokrajine, gostoljubnost, prijaznost in marljivost domačinov ter predano skrb za tradicijo. Zanimivo, da so to tudi danes, trideset let kasneje, ključni in prepričljivi dejavniki prepoznavnosti Slovenije.

Promocijske kampanje vplivajo na ozaveščanje potrošnikov

Velike oglaševalske akcije imajo za ponudnike seveda tržno funkcijo, za državne institucije pa je namen oglaševanja predvsem vplivanje na zavedanje potrošnikov. Vsakoletne raziskave javnega mnenja med potrošniki so med drugim pokazale, da se potrošniki vse bolj zavedamo, da je kupovanje slovenskih živil in izdelkov smotrno, zdravo in vsesplošno koristno.

Kar sedemdeset odstotkov potrošnikov že preverja poreklo hrane

Tretjina potrošnikov v Sloveniji v svojo nakupovalno košarico nabere več kot polovico slovenskih izdelkov, kar je več kot spodbudno. Po raziskavah javnega mnenja so potrošniki za slovenske proizvode pripravljeni plačati tudi pet ali več odstotkov več kot še pred kratkim. Zelo razveseljiv je tudi podatek, da poreklo hrane s prebiranjem deklaracij na izdelkih preverja že sedemdeset odstotkov potrošnikov, kar je v primerjavi s tridesetimi odstotki pred začetkom promocije velik korak naprej.

Ste tudi vi med tistimi, ki izbirajo slovensko?

Najpogostejši vzroki za nakup slovenske hrane so kakovost izdelkov (31 %), večje zaupanje v slovenske proizvajalce v primerjavi s tujimi (26 %), svežina izdelkov (24 %) in podpiranje slovenskega gospodarstva (18 %).

Potrošniki se vedno bolj zavedamo prednosti poseganja po slovenski – lokalni hrani. Z njenim nakupom dobimo namreč nadvse pomembna zagotovila: hrana ni prepotovala na stotine ali tisoče kilometrov, pridelana je bila na slovenski zemlji, z nakupom lokalne hrane pomagamo lokalnim, domačim pridelovalcem in s tem pripomoremo k ohranjanju delovnih mest, s poznavanjem porekla živila zavestno skrbimo tudi za pravilno in polnovredno prehrano ter s tem za svoje zdravje.

Analize so pokazale tudi, da slovenski potrošniki postajamo bolj optimistični, kar pomeni, da smo z razvojem vrednot lokalne kakovosti na pravi poti.

Vir naslovne fotografije: www.slovenia.info; avtor: Lenarčič.


Sorodni članki

Nagrajeni bio zelenjavni sok rdeče pese

Če ste bili kdaj slabokrvni, so vam znanci verjetno najprej svetovali uživanje rdeče pese – po babičinem receptu se kar na tešče zaužije sok sveže pese in korenčka. A če nimate sokovnika, si ne želite rdeče obarvati kuhinje in še…

Več...

Zlata tatarska ajdova kaša

Kmalu po razglasitvi najbolj inovativnih živil 2018 pod okriljem Inštituta za nutricionistiko smo Antona Rangusa, direktorja Mlinarstva Rangus, ujeli na sejmu ekohrane Biofach v Nürnbergu.Tam so predstavljali Zlato tatarsko ajdo in sicer na posebnem prostoru za novosti.Domači mlin z mlinskimi…

Več...

GIZ mesne industrije sprejel sklep o odvzemu certifikata "izbrana kakovost" družbi MDK

Odvzem certifikata "izbrana kakovost" družbi MDK je ukrep, ki ga je GIZ mesne industrije sprejel na izredni seji dne 6.2.2018. Odvzem tega certifikata zagotavlja, da sistem nadzora in notranje kontrole proizvajalcev v shemi »izbrana kakovost« deluje in tako daje jasen…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v vaši regiji ter v celotni Sloveniji?
Ostani na tekočem