Slovenija postaja vse bolj naša dežela

Slovenci smo čustveni in imamo radi slovensko. To potrjujejo številne raziskave in tudi naš življenjski slog, ki v kulturi, kulinariki, glasbi, turizmu in drugje čvrsto neguje slovensko tradicijo. Zelo veliko o tem pove tudi reklamni spot, ki vzbuja topla čustva in se ga vsi radi spominjamo …

videospot Gostje prihajajo
Videospot “Gostje prihajajo” iz leta 1986 je bil leta 2011 zaradi popularnosti posodobljen. Besedilo pesmi v spotu je napisal Dušan Velkavrh, avtor skladbe je Jani Golob.

Močno oglasno sporočilo “Slovenija, moja dežela” je v osemdesetih pomagalo graditi identiteto Slovenije kot turistične destinacije pa tudi sicer. V ospredje je namreč postavilo močan pomen slovenske tradicije in atribute Slovenije: lepote dežele, raznolikost pokrajine, gostoljubnost, prijaznost in marljivost domačinov ter predano skrb za tradicijo. Zanimivo, da so to tudi danes, trideset let kasneje, ključni in prepričljivi dejavniki prepoznavnosti Slovenije.

Promocijske kampanje vplivajo na ozaveščanje potrošnikov

Velike oglaševalske akcije imajo za ponudnike seveda tržno funkcijo, za državne institucije pa je namen oglaševanja predvsem vplivanje na zavedanje potrošnikov. Vsakoletne raziskave javnega mnenja med potrošniki so med drugim pokazale, da se potrošniki vse bolj zavedamo, da je kupovanje slovenskih živil in izdelkov smotrno, zdravo in vsesplošno koristno.

Kar sedemdeset odstotkov potrošnikov že preverja poreklo hrane

Tretjina potrošnikov v Sloveniji v svojo nakupovalno košarico nabere več kot polovico slovenskih izdelkov, kar je več kot spodbudno. Po raziskavah javnega mnenja so potrošniki za slovenske proizvode pripravljeni plačati tudi pet ali več odstotkov več kot še pred kratkim. Zelo razveseljiv je tudi podatek, da poreklo hrane s prebiranjem deklaracij na izdelkih preverja že sedemdeset odstotkov potrošnikov, kar je v primerjavi s tridesetimi odstotki pred začetkom promocije velik korak naprej.

Ste tudi vi med tistimi, ki izbirajo slovensko?

Najpogostejši vzroki za nakup slovenske hrane so kakovost izdelkov (31 %), večje zaupanje v slovenske proizvajalce v primerjavi s tujimi (26 %), svežina izdelkov (24 %) in podpiranje slovenskega gospodarstva (18 %).

Potrošniki se vedno bolj zavedamo prednosti poseganja po slovenski – lokalni hrani. Z njenim nakupom dobimo namreč nadvse pomembna zagotovila: hrana ni prepotovala na stotine ali tisoče kilometrov, pridelana je bila na slovenski zemlji, z nakupom lokalne hrane pomagamo lokalnim, domačim pridelovalcem in s tem pripomoremo k ohranjanju delovnih mest, s poznavanjem porekla živila zavestno skrbimo tudi za pravilno in polnovredno prehrano ter s tem za svoje zdravje.

Analize so pokazale tudi, da slovenski potrošniki postajamo bolj optimistični, kar pomeni, da smo z razvojem vrednot lokalne kakovosti na pravi poti.

Vir naslovne fotografije: www.slovenia.info; avtor: Lenarčič.


Sorodni članki

[VIDEO] - Rejka o prednosti vključitve v shemo »izbrana kakovost – Slovenija« za pridelovalce

V Sevnici smo obiskali rejko Slavico Kermelj, katere kmetija je ena izmed številnih, ki so vstopile v shemo »izbrana kakovost – Slovenija«. Na 18 hektarjev veliki kmetiji prebiva 24 živali, ki so deležne posebne pozornosti in nege. Za njih vsakodnevno…

Več...

Dan slovenske hrane

Iz dneva v dan je močnejša naša zavest o pomenu uravnotežene prehrane. Četudi sami pri sebi ne zmoremo vedno pravilno izbrati, nas vodi želja, da svojim najmlajšim omogočimo najboljše. Seveda izbira niti najmanj ni enostavna. Ponudba, ki polni sodobni čas,…

Več...

Naš super kaki

To je nezahteven za pridelavo, okusen in za naše zdravje izjemno koristen sadež. Dozori pozno jeseni in bliža se čas, ko se ga bomo spet lahko naužili. Običajno okrogli plodovi so zreli v oranžni, rdeči ali rumeni barvi. Kaki vsebuje…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v vaši regiji ter v celotni Sloveniji?
Ostani na tekočem