Krepimo zavedanje potrošnika o prednostih lokalno pridelanih in predelanih proizvodov.
Za vas informiramo in ozaveščamo potrošnika ter krepimo zavedanje o prednostih, ki jih prinašajo lokalno pridelani in predelani proizvodi, ne samo z vidika kakovosti hrane, temveč tudi vpliva na lokalno okolje.
S promocijo slovenske hrane do boljše prihodnosti
S promocijo slovenske hrane prispevamo k boljši prihodnosti, saj spodbujamo potrošnike k izbiri lokalno pridelanih in predelanih izdelkov. To ne krepi le domačega kmetijskega in živilskega sektorja, temveč tudi zmanjšuje okoljski vpliv, spodbuja samooskrbo ter ohranja slovensko podeželje. Z ozaveščanjem o kakovosti in sledljivosti slovenskih proizvodov gradimo zaupanje potrošnikov ter ustvarjamo stabilnejšo in trajnostno agroživilsko verigo za prihodnje generacije.
3
sektorji izvajajo promocijo sheme »izbrana kakovost«
2
promocijski kampanji sektorja letno ali več
do 50 %
financiranje s strani države za promocijo shem kakovosti*
25 %
prispeva sektor za splošno promocijo*
Dvig zavesti in zaupanja potrošnikov
Ozaveščanje o kakovosti in sledljivosti domačih proizvodov povečuje zaupanje potrošnikov v lokalno pridelano hrano.
Povečano povpraševanje in rast sektorja
Z rastjo povpraševanja po lokalnih izdelkih se povečuje stabilnost sektorja, kar vodi v trajnostno rast kmetijske in živilske proizvodnje.
Informiranje potrošnikov s pomočjo sistema sektorske promocije
Sistem sektorske promocije omogoča učinkovito informiranje potrošnikov o kakovosti, varnosti in posebnih lastnostih kmetijskih in živilskih proizvodov. Skozi ciljno usmerjene promocijske kampanje potrošniki pridobijo ključne informacije o lokalno pridelani hrani, njenem poreklu in prednostih, ki jih prinaša izbira domačih izdelkov. Tako postajajo bolj ozaveščeni in lažje prepoznavajo vrednost slovenskih proizvodov na trgu.
*Vir: Preberite več o financiranju tukaj.
Vstopite v shemo kakovosti
Postati del sheme kakovosti pomeni več kot le pridobitev certifikata – pomeni zagotavljanje večje prepoznavnosti in zaupanja vašim izdelkom. Vključitev v nacionalno shemo »izbrana kakovost« prinaša dodatno vrednost vašim proizvodom in odpira vrata do širše skupine ozaveščenih potrošnikov, ki iščejo kakovostne lokalne izdelke.
Nacionalna shema
Izbrana kakovost – Slovenija
Z vstopom v shemo se krepi vaša konkurenčna prednost, saj potrošniki vse bolj iščejo lokalno pridelane izdelke, katerim zaupajo.
- Večja prepoznavnost na trgu: Vaši izdelki bodo opremljeni z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«, ki je vedno bolj prepoznavna na trgovskih policah in jo potrošniki povezujejo z zanesljivostjo in kakovostjo.
- Povečano povpraševanje: Oznaka »izbrana kakovost – Slovenija« dokazano spodbuja večje povpraševanje in rast prodaje, saj potrošniki cenijo lokalno poreklo in sledljivost surovin.
- Dvig zaupanja potrošnikov: Potrošniki, ki prepoznajo oznako, hitreje zaupajo kakovosti izdelka in so pripravljeni zanj plačati več, kar vodi v dolgoročno rast vašega poslovanja.
80,1 %
potrošnikov prepozna oznako »izbrana kakovost – Slovenija« in njen pomen*
48 %
potrošnikov je pripravljenih več plačati za živila s strogim nadzorom kakovosti*
66 %
potrošnikov zaupa v proizvode lokalnih kmetov*
*Vir: Fakulteta za ekonomijo in informatiko Univerze v Novem mestu je s partnerji in agencijo Mediana meseca junija 2022 izvedla raziskavo na nacionalno reprezentativnem vzorcu (N=1007) v okviru Ciljno raziskovalnega projekta Analiza pridelave in trženja proizvodov shem kakovosti, ki ga sofinancirata Javna Agencija za raziskovalno dejavnost in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. več tukaj.
Ostale nacionalne sheme
Nacionalna shema
Označba višje kakovosti
Nacionalna shema
Integrirana pridelava
Evropska shema
Ekološki proizvodi
Ekološki proizvodi so vse bolj cenjeni in iskan izdelek, kar povečuje vašo konkurenčno prednost na trgu.
- Večja prepoznavnost na trgu: Vaši proizvodi bodo označeni z ekološkim certifikatom, kar bo pritegnilo ekološko ozaveščene potrošnike, ki iščejo naravne in zdravju prijazne izdelke.
- Povečano povpraševanje: Ekološki proizvodi so med najhitreje rastočimi kategorijami na trgu, zato vstop v shemo ekološke pridelave odpira vrata do širšega kroga potrošnikov.
- Dvig zaupanja potrošnikov: Ekološki certifikat potrjuje, da vaši izdelki ustrezajo najvišjim standardom trajnostne pridelave, kar povečuje zaupanje potrošnikov in omogoča boljše pozicioniranje na trgu.
64 %
potrošnikov prepozna oznako Ekološka pridelava – Kmetijstvo Slovenija
45 %
potrošnikov zaupa institucijam na nacionalni in EU ravni, ki nadzorujejo skladnost s standardi lokalne proizvodnje
*Vir: Fakulteta za ekonomijo in informatiko Univerze v Novem mestu je s partnerji in agencijo Mediana meseca junija izvedla raziskavo na nacionalno reprezentativnem vzorcu (N=1007) v okviru Ciljno raziskovalnega projekta Analiza pridelave in trženja proizvodov shem kakovosti, ki ga sofinancirata Javna Agencija za raziskovalno dejavnost in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. več tukaj: https://www.nasasuperhrana.si/clanek/oznacbi-izbrana-kakovost-in-ekoloska-pridelava-sta-najbolj-prepoznana-znaka-kakovosti/
Ostale evropske sheme kakovosti
Evropska shema
Zaščitena označba porekla
Evropska shema
Zaščitena geografska označba
Evropska shema
Zajamčena tradicionalna posebnost
Predstavite se na zemljevidu ponudnikov lokalne hrane
Predstavite se na zemljevidu ponudnikov lokalne hrane in omogočite potrošnikom enostaven dostop do vaših kakovostnih, lokalno pridelanih izdelkov.
Več kot 20.000 mesečnih obiskov zemljevida
»Z vključitvijo na zemljevid ponudnikov lokalne hrane smo pridobili odlično priložnost za večjo prepoznavnost.«
Urška Švab,
Kmetija Švab
Aktualno
Aktualna obvestila