Začetek pomladne medijske kampanje "Kakovost nam je blizu" | Zgodbe o naši super hrani

Začetek pomladne medijske kampanje “Kakovost nam je blizu”

Začel se je pomladni del medijske kampanje za dvig zavedanja potrošnikov o pomenu uživanja lokalne hrane »Kakovost nam je blizu«. Kampanja se osredotoča na tri ključna sporočila, in sicer, da imamo v Sloveniji enega od treh najboljših sistemov kontrole varnosti hrane v Evropi, da je kmetovanje pri nas zaradi lastnosti slovenskega ekosistema bolj trajnostno ter da je hrana iz naše bližine bolj okusna in hranljiva, ker je zaužita v času dozorelosti. Da bi potrošnikom približali ta tri sporočila, smo pripravili tri nove medijske oglase, ki si jih lahko ogledate spodaj, od 16. marca 2015 daje pa jih lahko zasledite tudi na vaših TV zaslonih.

Ministrstvo si je ob začetku projekta Lokalna kakovost zadalo cilj doseči 90% odzivnost kupca na lokalno pridelano hrano. V zadnjih štirih letih so se navade potrošnikov, povezane s poreklom hrane in prehranskih izdelkov, močno spremenile. Od leta 2011, ko je dajalo prednost slovenski hrani in preverjalo poreklo 30% potrošnikov, se je do danes ta delež povečal na skoraj 70%. Ti podatki kažejo na uspešnost projekta do te točke. Ministrstvo si bo tudi v nadaljevanju projekta Lokalna kakovost prizadevalo za uresničitev zadanih ciljev.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) je predstavilo promocijsko kampanjo pod sloganom »Kakovost nam je blizu« v mesecu oktobru 2014. Prvi sklop medijske kampanje se je zaključil 23. novembra 2014, pomladni del medijskih objav pa bo potekal do 19. aprila 2015.


Sorodni članki

Piknik iz lokalnih sestavin

S pomladjo in toplejšimi dnevi se začenja sezona piknikov. Priporočamo, da izberete lokalne sestavine, ki vam zagotavljajo poln okus in hrano, bogato s hranili. Zbrali smo tudi nekaj receptov za okusne prigrizke. Na piknikih običajno kraljuje meso, zato je potrebno…

Več...

Ideja - spomladansko druženje s pristnimi slovenskimi jedmi

Po dolgi zimi se marsikdo od nas veseli spomladanskih in poletnih piknikov ter uživanja na toplem soncu. Kaj ko bi letos za prijatelje organizirali malo drugačen piknik? V Sloveniji smo lahko ponosni na izdelke, ki so zaščiteni s tremi evropskimi…

Več...

4. slovenski dan brez zavržene hrane

24. april že četrto leto zapored zaznamuje dan, posvečen problematiki zavržene hrane. Glavni cilj aktivnosti, ki potekajo na ta dan, je posameznike spodbuditi k zmanjševanju in preprečevanju nastajanja zavržene hrane. Predstavljene so tudi številne možnosti za uporabo živil, ki sicer…

Več...

Uporabni nasveti za manj zavržene hrane

Daleč največ hrane zavržemo zato, ker jo skuhamo preveč. Problematika zavržene hrane je vse bolj pereč problem, saj z njo zavržemo tudi vse vire, potrebne za pridelavo hrane. Pripravili smo uporabne napotke in nasvete, kako zmanjšati količino zavržkov v gospodinjstvih.…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem