Posegamo po naši lokalni hrani. Podpiramo naše lokalne pridelovalce, predelovalce, gospodarstvo in delovna mesta. O projektu Naša super hrana >
OBVESTILO za sektorja mleka in mesa o še vedno USTAVLJENEM plačevanju prispevka za promocijo! Preberite tukaj >

Slovensko mleko nas povezuje

Največje slovenske mlekarne in trgovci so stopili skupaj, da rešijo krizo z viški mleka v mlekarstvu. Pojav pandemije Covid-19, ki je med drugim povzročil izvozno negotovost, kar vpliva tudi na stabilnost slovenske mlekarske verige. Ta se odraža v viških mleka, ki negativno vplivajo na vse člene v mlekarski verigi, še posebej na slovenskega kmeta. Zato mlekarne in trgovci pod sloganom »Slovensko mleko nas povezuje« v maju organizirajo »mesec slovenskega mleka«. Z akcijo še posebej nagovarjajo potrošnike, ki s poseganjem po slovenskih mlečnih izdelkih lahko doprinesejo k stabilnosti mlekarskega sektorja. Ko potrošnik poseže po domačem izdelku, podpre našega kmeta in delovna mesta v slovenskih podjetjih.

Skupni nastop mlekarjev in trgovcev

V mesecu maju bodo s skupnim sporočilom nastopile Ljubljanske mlekarne, Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika in Mlekarna Krepko, pri izvedbi pa se jim pridružujejo Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Trgovine Jager in drugi sodelujoči trgovci.

Viški mleka po vsej Evropi

Sekcija za mlekarstvo pri GZS – Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij in direktor Ljubljanskih mlekarn poudarja, da je mlečna kriza zaradi pandemije Covid-19 povzročila, da se z viški mleka srečujejo vse mlekarne v Evropi, ne glede na državo. V tako zahtevnih in nepredvidljivih časih je pomembno, da vsi deležniki v verigi preskrbe s hrano stopijo skupaj. V Sloveniji smo pri mleku visoko samooskrbni in imamo vse člene verige na enem mestu − doma. Izjemno pomembno vlogo imajo potrošniki, zato si moramo prizadevati za krepitev razumevanja, zakaj je za celotno družbo koristno posegati po slovenskih mlečnih izdelkih.

Nakup tujega je podpora tujim, nakup našega pa podpora našim

Če potrošnik kupi tuji mlečni izdelek, bo podprl tujega kmeta in gospodarstvo, če ma slovenskega, podpira naše ljudi, naša delovna mesta, naše kmete. Na to dejstvo bi se moral spomniti vsak od nas, ko naslednjič v trgovini stoji pred polico z mlečnimi izdelki.

Brez potrošnikov ne gre

V preskrbno verigo z mlekom in mlečnimi izdelki niso vpeti le kmetje, mlekarska industrija, šole, vrtci, bolnišnice in druge organizacije, ampak tudi vsak od nas, potrošnikov, ki posegamo po mlečnih izdelkih. Namen pobude ob mesecu slovenskega mleka je zato ozaveščanje potrošnikov o njihovi vlogi pri zagotavljanju stabilnosti slovenske mlekarske verige.

Mesec slovenskega mleka 

Mlekarne in trgovci se pobudi pridružujejo tako, da bodo nabor priljubljenih izdelkov ponujali po znižanih cenah, hkrati pa si bodo prizadevali za dvig ozaveščenosti prebivalstva. Vsakdanja prepletenost Slovencev z mlekom in mlečnimi izdelki je del naše kulture, enako kot posluh za sočloveka in ljudi v stiski. Včasih se niti ne zavemo, da lahko s tako majhnimi dejanji, kot je izbira slovenskega mleka, nekomu rešimo posel in olajšamo vsakdanje skrbi.

Enajst izdelkov petih mlekarn po nižjih cenah

Slovenske mlekarne in trgovci zato v en glas potrošnike vabijo, da v trgovini izberejo slovenske izdelke in s tem pomagajo slovenskemu kmetu in slovenski mlečni industriji.

Nabor izdelkov, ki bodo pod sloganom Slovensko mleko nas povezuje na voljo po znižanih cenah: 

  • Alpsko mleko (polnomastno in pol posneto, 1 L), Mu tekoči naravni jogurt (različici s 3,2 in 1,3 % mlečne maščobe, 1 L), Mu kisla smetana (180 g) in sladoled Planica (2 L) iz Ljubljanskih mlekarn;
  • LCA sadni tekoči jogurt Zelene doline (500g, več okusov), sir Edamec Zelene doline (cca 2500 g) in nepasirana skuta Zelene doline (500 g) iz Mlekarne Celeia;
  • Slovensko surovo maslo (250 g) in Ljutomerski sir Ementalec iz Pomurskih mlekarn;
  • Sveže mleko Planika 3,5% m.m. (1 L) iz Mlekarne Planika;
  • Kefir Krepki suhec (750 g) iz Mlekarne Krepko.

Sorodni članki

Kalcij – kralj mineralov

Vsem nam je dobro znano, da igra kalcij ključno vlogo pri zdravju okostja ter zob. Kljub temu pa velik del slovenske populacije trpi za pomanjkanjem tega tako pomembnega minerala. Koliko kalcija dnevno moramo zaužiti? Katera živila so najbogatejša s kalcijem…

Več...

Intervju z direktorico Mlekarne Planika Kobarid: „Odločanje za kakovostno ekološko mleko je investicija v lastno zdravje“

Ekološka predelava mleka se bistveno razlikuje od konvencionalne predelave ter potrošnikom zagotavlja preverjeno in certificirano kakovost. Z nakupom slovenskih ekoloških mlečnih izdelkov pomagamo celotni verigi, od kmeta, do delavcev v mlekarski industriji, hkrati pa s tovrstnimi nakupnimi odločitvami vlagamo v…

Več...

Z nakupom slovenskega mleka in mlečnih izdelkov skrbimo za naše ljudi in naravo

Kakovost mleka in mlečnih izdelkov na naših trgovskih policah je zelo različna, tako kot so različne tudi cene. Višjo kakovost mlečnih izdelkov z oznako »izbrana kakovost – Slovenija« nam zagotavljajo slovenski kmetje in slovenska mlečnopredelovalna industrija. Z nakupom teh izdelkov…

Več...

Sedaj je čas, da potrošniki še dodatno podpremo slovenske pridelovalce in mlekarne in pri nakupu izberemo slovenske mlečne izdelke

Rejci, odkupovalci in mlekarne kljub aktualnim razmeram skrbijo za nemoteno oskrbo prebivalcev s slovenskim mlekom in slovenskimi mlečnimi izdelki.Mlekarne s pomočjo zaščitnih ukrepov in prizadevanja svojih zaposlenih nadaljujejo z redno proizvodnjo mlečnih izdelkov, poleg trgovin pa oskrbujejo tudi bolnišnice, domove…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem