Oznaka »izbrana kakovost – Slovenija« bo predstavljena v oddaji MasterChef | Zgodbe o naši super hrani

Oznaka »izbrana kakovost – Slovenija« bo predstavljena v oddaji MasterChef

Letošnjo pomlad bo televizijska oddaja MasterChef Slovenija postregla z edinstveno novostjo. V sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter ključnimi kmetijskimi sektorji – meso, mleko in sadje – bo v deseti sezoni oddaje posebna pozornost namenjena shemi »izbrana kakovost«. 

MasterChef Slovenija, ki že vrsto let na POP TV navdušuje gledalce s kuharskim tekmovanjem ljubiteljskih kuharjev, bo letos med drugim namenjena tudi ozaveščanju o pomenu izbire kakovostnih lokalno pridelanih živil. Oddaja, znana po svojih zahtevnih izzivih in kulinaričnih preizkušnjah, bo tekmovalcem in gledalcem omogočila neposreden stik z izdelki, ki nosijo znak »izbrana kakovost – Slovenija«.

Novi pristopi k promociji »izbrana kakovost« 

Sodelovanje v oddaji MasterChef Slovenija presega tradicionalne promocijske kanale in se obrača k sodobnim in zabavnim metodam komuniciranja s potrošniki. Tekmovalci se bodo soočali z izzivi, ki bodo vključevali sestavine z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«, s čimer bodo gledalci lahko spoznali prednosti slovenskih proizvodov višje kakovosti. Ta pristop povečuje doseg in vidnost sheme »izbrana kakovost« ter vzpostavlja tesnejšo povezanost med kakovostnimi slovenskimi izdelki in potrošniki.

Poleg predstavitve v oddaji, ki velja za eno najbolj gledanih v Sloveniji, bodo izdelki z oznako »izbrana kakovost – Slovenija« deležni dodatne pozornosti skozi kreativne vsebine in promocijske umestitve. Ta strategija zagotavlja, da bo sporočilo o pomenu in prednostih izbire kakovostnih lokalnih živil doseglo širok krog gledalcev, od ljubiteljev kuhanja do profesionalcev v gostinstvu.

»Izbrana kakovost« v soju žarometov najbolj gledane oddaje

Sodelovanje v oddaji MasterChef Slovenija je korak naprej k večji prepoznavnosti in cenjenosti slovenskih kmetijskih in živilskih proizvodov. S tem projektom se odpira nova dimenzija v promociji kakovosti in lokalne pridelave, ki obeta pozitiven vpliv na vse deležnike v verigi – od pridelovalcev do končnih potrošnikov.

MasterChef Slovenija.jpg

Sorodni članki

Kulinarično druženje - Teden restavracij

Teden restavracij je v sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano organiziral kulinarično srečanje v ljubljanskem Pen Klubu. Dogodek, ki se ga je udeležila tudi ministrica za kmetijstvo Mateja Čalušić, je bil posvečen raziskovanju trajnostne gastronomije in promociji lokalnih…

Več...

Čas je za slovenske jagode

Najslajša je tista jagoda, ki je popolnoma dozorela na rastlini, se lesketa, ima neovenelo čašo in mikavno aromo. Najbolje je, da izberete jagode z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«, ki so podvržene dodatnim kontrolam.V času sezone jagod jih lahko najdemo…

Več...

4. slovenski dan brez zavržene hrane

24. april že četrto leto zapored zaznamuje dan, posvečen problematiki zavržene hrane. Glavni cilj aktivnosti, ki potekajo na ta dan, je posameznike spodbuditi k zmanjševanju in preprečevanju nastajanja odpadne hrane. Predstavljene so tudi številne možnosti za uporabo živil, ki sicer…

Več...

Zakaj je dobro izbrati slovenske jagode?

Slovenske jagode so prvi sveži sadni dar narave po dolgi zimi. Te aromatične dobrote začnejo krasiti naše vrtove in tržnice že od druge polovice aprila, najprej na Primorskem in v Posavju, nato pa nas razveseljujejo vse do sredine junija, ko…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem