Meritve uspešnosti kampanje Naša super hrana | Gradiva, Obvestila, Obvestila in gradiva

Meritve uspešnosti kampanje Naša super hrana

Uspešnost triletne promocijske kampanjo, pod sloganom »Naša super hrana« 2016-2019, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot naročnik spremlja sprotno glede na izvedene aktivnosti.

Izvedene so bile tri meritve uspešnosti: začetna – pred začetkom izvajanja kampanje decembra 2016, druga novembra 2017 in tretja oktobra 2018. Poročila raziskav so v priloženih datotekah.


Sorodni članki

V poletje z domačim sladoledom

Poletje in sladoled običajno prideta v paru. Toda kot pri vseh živilih je tudi pri izbiri sladoleda na koncu pomembna kakovost osnovnih surovin, zato je najboljše, da se odločimo kar za pripravo domačega sladoleda.Izberimo ekološke sestavineV poletnih mesecih je izbira…

Več...

Uživajmo v sveže stisnjenih sokovih in napitkih

Sveže stisnjeni sokovi in napitki veljajo za pravi eliksir zdravja. Kadar jih pripravite iz lokalnih, sezonskih živil, je njihova učinkovitost še večja. Preizkusite katerega od naših receptov, ki jih najdete v nadaljevanju. Le malo stvari se lahko po kombinaciji osvežilnega…

Več...

Intervju: Luka Pangos, zmagovalec MasterChef Slovenija 2024

Vir slike: ProPlusLuka Pangos, zmagovalec MasterChef Slovenija 2024, je z nami delil svoje izkušnje iz oddaje, prihodnje načrte in spregovoril o pomembnosti uporabe lokalnih sestavin. Njegova strast do kuhanja in spoštovanje narave sta ga spodbudila k iskanju bolj trajnostnega načina…

Več...

Zakaj kupovati slovenske ribe in školjke?

Naj bodo ribe od naših, slovenskih ribičev, čim večkrat na krožniku. So izredno pomemben del prehrane, na voljo pa nam je zelo bogat izbor tako sladkovodnih kot morskih rib. Na dnu prispevka poglejte tudi seznam ponudnikov slovenskih rib. Ribe in…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem