Meritve uspešnosti kampanje Naša super hrana | Gradiva, Obvestila, Obvestila in gradiva

Meritve uspešnosti kampanje Naša super hrana

Uspešnost triletne promocijske kampanjo, pod sloganom »Naša super hrana« 2016-2019, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot naročnik spremlja sprotno glede na izvedene aktivnosti.

Izvedene so bile tri meritve uspešnosti: začetna – pred začetkom izvajanja kampanje decembra 2016, druga novembra 2017 in tretja oktobra 2018. Poročila raziskav so v priloženih datotekah.


Sorodni članki

Teden restavracij na ulici bo v znamenju jedi iz sestavin z označbo »izbrana kakovost – Slovenija«

V soboto, 1. junija 2024, se bo Glavni trg v Celju spremenil v največjo vrhunsko restavracijo v Sloveniji. Ne zamudite dogodka, kot ga še ni bilo.Teden restavracij na ulici je prva ulična kulinarična zabava Tedna restavracij, ki se bo odvijala…

Več...

Jagode haskap uspevajo tudi v Sloveniji

Jagode haskap, znane tudi kot sibirske borovnice, so v zadnjih letih vse bolj priljubljene tudi v Sloveniji. Pogovarjali smo se z Boštjanom Lesarjem, predsednikom društva pridelovalcev jagod Haskap, ki nam je povedal številne zanimivosti o tem izjemnem sadežu. Jagode haskap,…

Več...

E-knjiga receptov slovenskih chefov iz Tedna restavracij

V okviru spomladanskega Tedna restavracij 2024 je v sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano potekala nagradna igra Moj recept, v kateri je sodelovalo 30 priznanih slovenskih chefov, ki so delili svoje recepte z uporabo govejega in perutninskega mesa…

Več...

Čas je za slovenske jagode

Najslajša je tista jagoda, ki je popolnoma dozorela na rastlini, se lesketa, ima neovenelo čašo in mikavno aromo. Najbolje je, da izberete jagode z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«, ki so podvržene dodatnim kontrolam. V času sezone jagod jih lahko…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem