Meritve uspešnosti kampanje Naša super hrana

Uspešnost triletne promocijske kampanjo, pod sloganom »Naša super hrana« 2016-2019, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot naročnik spremlja sprotno glede na izvedene aktivnosti.

Izvedene so bile tri meritve uspešnosti: začetna – pred začetkom izvajanja kampanje decembra 2016, druga novembra 2017 in tretja oktobra 2018. Poročila raziskav so v priloženih datotekah.


Sorodni članki

Pražen krompir bi, prosim!

Cita, cvetnik, dobrin, igor, jana, jaka, jubilej, karmin, kresnik, maja, viktorija, matjaž, meta, tone, vesna in še bi lahko naštevali. To so sorte krompirja, ki jih poznamo pri nas. Tako kot so naše babice vedele, katera jabolka sodijo v jabolčni…

Več...

Greste na trgatev?

Lahko bi rekli, da je grozdje sadje, ki najbolj razveseljuje jesen. Sveže grozdje je odličen prigrizek, veselimo pa se ga tudi, ko je sodih že potekala fermentacija, torej takrat, ko »Martin iz mošta nar'di vin«. Običajno trgatve potekajo od konca…

Več...

Ravnati in uživati ekološko

V naše pogovore vse pogosteje zaidejo besede eko, bio, ekološko ali biološko. Te besede se v slovenskem jeziku nanašajo na varovanje in ohranjanje narave ter življenjskega okolja. Odtod tudi poimenovanje ekoloških pridelkov. Hrana, ki je pridelana in predelana na ekološki…

Več...

Slovensko kmetijstvo in gastronomija – strokovni posvet v Gornji Radgoni 2019

Lahko bi rekli, da je kmetijsko-živilski sejem v Gornji Radgoni postal pravi praznik kmetijstva. Letošnji sejem obeležuje 1.850 razstavljavcev, ki prihajajo iz 32 držav in ponujajo najnovejše dosežke kmetijske tehnike, stroje in opremo, vrhunske živilske proizvode ter sodobna znanja na…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem