Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija skozi oči kulinarike | Gastronomija | Zgodbe o naši super hrani

Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija skozi oči kulinarike

Letošnje počitnice so nekoliko drugačne. Vendar je to tudi priložnost, da neposredno v naši bližini, v Sloveniji, odkrijemo lepote in bogastvo, za katere si doslej še nismo vzeli časa. Pojdimo tja, kjer še nismo bili, okusimo, česar še nismo, in doživimo Slovenijo v čisto novi luči.

Vseslovenska motivacijska kampanja ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija poteka pod okriljem Slovenske turistične organizacije, njen cilj pa je Slovence povabiti h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij, k nakupu slovenskih produktov in storitev ter okušanju odlične kulinarike.

Na spletni strani kampanje so pregledno predstavljena različna doživetja po tematskih sklopih, na primer aktivnosti v naravi, zdravilišča, aktivne počitnice, kultura in še mnogo več, v zavihku Destinacije pa lahko pregledujete posamezne slovenske regije, top znamenitosti ter mesta in destinacije v njih.

Kampanji so se pridružili številni partnerji, in sicer turistično gospodarstvo, destinacije, regionalne razvojne agencije, ključne institucije slovenskega turizma, produktna združenja, ponudniki gastronomije, pa tudi ambasadorji in vplivni posamezniki, mediji ter nekatere druge institucije.

Zdaj je čas za slovensko gastronomijo

Vsi, željni gastronomskih doživetij, ne spreglejte predstavitve slovenske gastronomije. Različne okuse in jedi lahko namreč v Sloveniji spoznavate v kar 24 gastronomskih pokrajinah in treh vinorodnih deželah. Na spletni strani so možnosti razvajanja brbončic predstavljene skozi različne projekte, kot so  , pregledno zbrane pa so tudi ideje za obisk ponudnikov, kjer so v ospredju okusi po slovenski tradiciji, vina s slovenskim poreklom, dobrote slovenske kuhinje ter gastronomija na prostem. Prav tako imajo svoje mesto tudi vrhunski

V Sloveniji smo lahko izredno ponosni na odlično hrano, čemer pritrjuje tudi dejstvo, da bo prihodnje leto Slovenija tudi nosilka prestižnega naziva »Evropska gastronomska regija 2021«.

Gastronomija ima povezovalno vlogo

Vodja kampanje Ana Savšek iz Slovenske turistične organizacije je poudarila, da ima ravno gastronomija pri ponudnikih eno od osrednjih povezovalnih vlog: »Kulinarika oziroma gastronomija je v vseh destinacijah zelo izpostavljena. Ko vabijo v različne konce Slovenije, zelo izpostavljajo svoje gastronomske značilnosti. Opazili smo, da je to eden zelo močnih elementov privabljanja domačih gostov v destinacije in da se jih skozi gastronomijo zgovorno vabi k doživetju določenih lokalnih posebnosti.« Poudarila je tudi, da je odziv na kampanjo s strani deležnikov izjemen in da se že zdaj kaže, da je projekt zasnovan uspešno ter da uresničuje začrtano vizijo.

Kako najti aktualne dogodke in informacije?

Tematske dogodke lahko preprosto poiščete z iskalnikom dogodkov, kjer lahko označite, katere tematike in tipi dogodkov vas zanimajo. Tudi na socialnem omrežju Facebook lahko pod oznako #mojaslovenija najdete veliko idej za oddih ter predstavitve različnih lepot, kulinarike in doživetij, ki jih posamezne regije ponujajo.

Slovenija med prvimi pridobila tudi znak za varna potovanja

Safe travels

Slovenija je med prvimi državami na svetu pridobila znak Safe Travels (varna potovanja) Svetovnega potovalnega in turističnega sveta (WTTC), ki potrjuje, da so slovenski zdravstveni in higienski standardi usklajeni s standardiziranimi globalnimi higienskimi protokoli varnih potovanj.


Sorodni članki

Jesenski teden restavracij v znamenju mesa z oznako »Izbrana kakovost – Slovenija«

Med 13. in 23. oktobrom 2023 poteka jesenski Teden restavracij pod sloganom »Več okusa za manj ostankov«. Prvič se mu pridružujejo Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski rejci in predelovalci mesa. Gostinci bodo lahko z znakom »izbrana kakovost…

Več...

Gostinci, označite meso »izbrana kakovost – Slovenija«

Slovenci kot potrošniki smo zadnja leta bolj ozaveščeni o pomembnosti izvora živil, ki jih kupujemo. Vedno bolj cenimo slovensko hrano in po njej vse pogosteje povprašujemo. Pozitiven odnos do lokalne kakovostne hrane je ključen pri ustvarjanju dolgoročnih potrošniških in prehranskih…

Več...

Posnetek z dogodka: predstavitev označevalcev »izbrana kakovost - Slovenija« za obrate javne prehrane

Na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano smo zasnovali kampanjo za promocijokakovostnega slovenskega mesa - mesa z označbo »izbrana kakovost – Slovenija« v sektorjugostinstva. Z njo želimo spodbuditi goste, da so pozorni na izvor mesa in da pri naročanju jedivečkrat…

Več...

Idrijski žlikrofi – enega imaš v ustih, drugega pa že na vilicah!

Leta 2002 so idrijski žlikrofi kot poseben kmetijsko-živilski proizvod dobili status Zajamčena tradicionalna posebnost, od januarja 2010 pa so kot zaščiteni proizvod vpisani tudi v register pri Evropski komisiji. Idrijski žlikrofi so leta 2002 na nivoju Evropske skupnosti pridobili status…

Več...
Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v Sloveniji?
Ostani na tekočem