Kaj nas naredi takšne, kot smo?

Ste opazili serijo TV oglasov s tremi zaščitnimi znaki kakovosti za hrano? Želeli smo povedati, da tako kot na nas med odraščanjem vplivajo družina in prijatelji, okolje in družba ter običaji, ki se prenašajo iz roda v rod, …vse to oblikuje tudi naše super dobrote. Skozi to zgodbo predstavljamo značilnosti 3 shem kakovosti.
V oglaševalskih materialih vam želimo predstaviti znake kakovosti, s katerimi so označeni kmetijski pridelki in živila, ki imajo posebne lastnosti zaradi načina pridelave oziroma predelave, vpliva geografskega območja na proizvod ali zaradi tradicionalnih postopkov proizvodnje. Tokrat se osredotočamo na tri evropske zaščite:
- zaščitena označba porekla,
- zaščitena geografska označba,
- zajamčena tradicionalna posebnost

Sheme kakovosti in tri označbe predstavimo skozi zgodbo o odraščanju in izoblikovanju našega osrednjega lika – najstnika, ki ga, tako kot označena živila, izoblikujeta okolje in kultura. Skozi serijo video oglasov spremljamo tri avtentične karakterje, ki poosebljajo posamezne znake oz. sheme kakovosti – dedka, očeta in mamo. Le ti skozi pripovedovanje življenjskih resnic najstniku (s tem pa tudi gledalcem) predstavijo pomen okolja, porekla in tradicije, ki se prenaša iz roda v rod. V zaključku video oglasov predstavimo naše super dobrote na leseni deski v obliki Slovenije. Dobrote so umeščene na delu deske/Slovenije, od koder izvirajo.
TV spote iz naše kampanje o shemah kakovosti si lahko pogledate v nadaljevanju. Upamo, da so vam všeč.