Kaj o promociji menijo…?

Kaj o promociji menijo…?

    cvetko-zupancic-272x300 (1)

    Predsednik Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije, Cvetko Zupančič

    »Na Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije se že dolgo zavedamo, da samo pridelati varne in kakovostne pridelke ni dovolj, temveč jih je treba znati tudi prodati. Zato KGZS spodbuja in podpira prizadevanja za povečanje prepoznavnosti in obsega lokalno pridelane hrane. Ena temeljnih nalog zbornice je namreč prav promocija kmetijstva, saj se s tem posredno ohranja in spodbuja razvoj slovenskega podeželja.«

    peter-vrisk-272x300 (1)

    Predsednik Zadružne zveze Slovenije, Peter Vrisk

    »Posebej pomembno je zagotoviti zadostno samooskrbo s hrano in večjo zastopanost slovenskih živil na prodajnih policah. S promocijo v okviru zakona o promociji nagovarjamo slovenskega potrošnika za nakup doma pridelane hrane. Z nakupom slovenske hrane potrošniki zagotavljamo razvoj slovenskega kmetijstva, ohranjamo poseljeno in obdelano podeželje, uživamo kakovostno hrano, ki ni prepotovala stotine kilometrov in posledično prispevamo k varovanju okolja ter ohranjanju delovnih mest na podeželju.«

    anka-miklavcic-lipuscek-272x300 (1)

    Predsednica Upravnega odbora ZKŽP, direktorica mlekarne Planika, Anka Miklavič Lipušček

    »Kakovost v Sloveniji pridelane in predelane hrane je plod znanja, izkušenj in pridnih rok kmetov in zaposlenih v živilskih podjetjih. Promocija kmetijskih in živilskih pridelkov ter sheme »izbrana kakovost«, ki se pričenja v letu 2016, je priložnost, da s skupnim trudom in sredstvi upravičimo in utrdimo zaupanje slovenskega potrošnika v domačo hrano. S tem krepimo naše gospodarstvo in kmetijstvo ter ohranjamo podeželje in čistejše okolje za nas ter naše rodove.«

    darja-terzan-272x300 (1)

    Predsednica Sektorskega odbora za mleko in vodja strateškega marketinga in razvoja pri mlekarni Celeia, Darja Teržan

    »Oznaka Izbrana kakovost pri mleku in mlečnih izdelkih predstavlja dodaten smerokaz za potrošnika, saj bodo oznako lahko nosili le najbolj kakovostni izdelki slovenskega izvora. Naredili smo korak več ter zagotovili sledljivost vse do osnovne surovine. Želimo si, da bo nova nacionalna shema kakovosti dodatno spodbudila k nakupu domačih mlečnih izdelkov, kjer so zagotovljene kratke dobavne poti in svežina izdelkov. Ostajamo predani skrbi za potrošnika, razvoju našega podeželja in slovenskega mlekarstva.«

    peter-2-272x300 (2)

    Predsednik Sektorskega odbora za meso, predsednik uprave Skupine Panvita, Peter Polanič

    »S projektom bomo podrobneje seznanili potrošnika o prednostih mesa iz slovenske reje. Glede na atribute, kot so zagotavljanje prehranske varnosti, sledljivost ter kakovost, verjamemo, da se bo povečalo povpraševanje oziroma poraba slovenskega mesa, kar bo dvignilo slovensko raven samooskrbe. Posledično to pomeni razvoj lokalnega kmetijstva, ohranjanje delovnih mest in okolja… Vsi ti učinki pa bodo pomembno prispevali k lokalnemu trajnostnemu razvoju.«

    izidor-krivec-272x300 (1)

    Predsednik GIZ-a Mesne industrije Slovenije in direktor družbe Celjske mesnine d.d., Izidor Krivec

    »S promocijo kmetijskih proizvodov, označenih z »izbrana kakovost – Slovenija« bomo potrošnike seznanjali s številnimi prednostmi domačih proizvodov. V sektorju mesa, ki deluje kot povezana celota lokalnih rejcev in domačih proizvajalcev mesa, se zavedamo pomena prehranske varnosti in razvoja slovenskega kmetijstva in podeželja. Odgovorni do okolja in potrošnikov, sledimo zahtevam in ciljem za trajnostni razvoj in odgovorne nakupne odločitve.«

    Vas zanima naša super hrana in aktualno dogajanje v vaši regiji ter v celotni Sloveniji?
    Ostani na tekočem